KONTAKT
01/3643 799, 01/3643 968
info@frkaplus.hr

Tvrtka Frka plus d.o.o. je već preko 10 godina prisutna na tržištu vanjskog oglašavanja kroz velike oglasne površine.

Nasušna je potreba svih oglašivača poslati poruke o svojim proizvodima i uslugama na način kako se razlikuju od konkurentskih – jednostavno trebaju pobuditi fokus i pažnju svojih potrošača.
Mi želimo pomoći oglašivačima da realiziraju svoje kampanje i isporuče poruke svojim potrošačima i stvore pozitivne veze s njima kroz što inovativnije i uočljivije medije.
Outdoor je medij za koji je dovoljno imati otvorene oči (ne treba paliti TV, ne treba listati novine ) i vaša poruka će biti uočljiva i zapažena.
Tvrtka Frka plus ima preko 20 velikih oglasnih površina na dvostranim osvijetljenim reklamnim stupovima tipa bigboard i wallscape na najfrekventnijim prometnicama Zagreba, Zadra, Autoceste A1…
Početkom 2013.g. tvrtka je izbacila na tržište novi proizvod u outdooru HEAD ON BOARDE – reklamne panoe na mostovima (nadvožnjacima ).

Ključna riječ je most – mi želimo biti most između Vaše kampanje i Vaših uspjeha; između Vas i Vaših klijenata.

Frka plus d.o.o. je dobila dugogodišnji ugovor od HŽ-a za zakup nadvožnjaka i sve potrebne dozvole od nadležnih institucija za postavu i komercijalno oglašavanje reklamnih panoa u Zagrebu. Radi se o preko 160 panoa od 6 x 2 m na ukupno 22 nadvožnjaka u cijelom Zagrebu. Lokacije su izuzetno zanimljive za kampanje, jer prije svega omogućuju pokrivenost cijelog  Zagreba, od zapada Grada ( Škorpikove ) do istoka ( Slavonska i Čulinečka ), te od centra Grada ( Miramarska ) do juga ( Av. Dubrovnik ), a kao drugo i još važnije, to su najvažnije i najfrekventnije prometnice u Zagrebu ( Savska, Držićeva, Miramarska, Vukovarska, Slavonska, Zagrebačka avenija…. ).
Najvažnije za istaknuti po čemu se ovaj outdoor reklamni prostor razlikuje od ostalih je što se nalazi točno u fokusu, iznad glava vozača, pješaka, putnika u tramvaju, a ne kao ostale outdoor reklame koje su uvijek lijevo ili desno (ili čak ispod nadvožnjaka) od pravca ceste ili kretanja.
Head on boardi ili reklamni panoi na mostovima na taj način stvaraju osjećaj ulaska, prolaska kroz oglasni prostor, tako da Vaša poruka ne može proći nezapaženo.
U drugoj polovini 2013. Godine obavljena su najnovija mjerenja dnevne cirkulacije vozila na najfrekventnijim prometnicama u Zagrebu (na kojima se nalaze reklamni panoi Frke Plus )
od strane Civitas-a, nevladine neprofitne Udruge (www.civitaszagreb.hr) iz kojih je vidljivo da mjesečno svaku Vašu poruku-reklamu na našim panoima vidi cca 1.500.000 – 2.000.000 ljudi.
Kroz 2015. i 2016. godinu tvrtka je nakon prepoznatljivosti proizvoda na tržištu proširila poslovanje i na ostale gradove u Hrvatskoj: Osijek, Koprivnica, Varaždin, Karlovac, Zadar….

Uvjereni smo da ćete i Vi prepoznati prednosti ovakvog direktnog oglašavanja kako što brže, lakše i uočljivije poslali svoje poruke željenim potrošačima.